sobota, 11 lipca 2015

Okolice Lenningen

A tu kilka różnych fotek zrobionych w ostatnim czasie w naszej okolicy:



Droga na zamek Teck, do którego nie udało nam się dojść, ponieważ trasa była bardzo, bardzo długa.

Jeziorka w okolicy Nurtingen:



Bardzo fajne miejsce na piknik, jest dużo miejsc na ogniska i grille.









W stawie widać ogromne ryby:



Jak się tu przeprowadziliśmy przez długi czas nie mogłam nacieszyć się widokami i bardzo się dziwiłam, że ten region Niemiec jest tak mało promowany w Polsce. Szczerze wam powiem, że słyszałam tylko o Szwabii, ale nie spodziewałam się, że może być tu aż tak pięknie…
Najbardziej zachwycające dla mnie są widoki tych przepięknych gór i okalających go lasów. Powietrze tu jest tak czyste, że aż smakuje, może to dziwnie zabrzmi, ale na początku jak się tu sprowadziliśmy nie mogłam nacieszyć się smakiem powietrza :-) Po za tym jest tu błoga cisza słychać tylko śpiew ptaków, wspaniała odskocznia od miejskiego zgiełku i tłumów.



Jeziorko w okolicy miasteczka Laupheim:
Woda jest bardzo czysta:-)











Jest też oczywiście gdzie zjeść, tuż przy jeziorku jest mała restauracja z szybkimi daniami, lodami i pyszną kawką.



Na tej górze mieszkamy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz